من باید دارو برای کنترل کلسترول بالا مبتلا به دیابت را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من باید دارو برای کنترل کلسترول بالا مبتلا به دیابت را

دیابت یک بیماری متابولیک است که با سطوح بالای قند خون است که با اختلال در ترشح انسولین یا اثر بیولوژیکی انسولین آسیب دیده ایجاد می شود. در حال حاضر، سیگار کشیدن و دیابت دو از عوامل اصلی افزایش کلسترول خون یک اختلال شایع است. اگر بیماران دیابتی این مشکل، اگر شما دارو برای کنترل آن؟

چگونه دیابت باعث کلسترول بالا تاثیر می گذارد؟

اختلال چربی خون از عوارض معمول برای بیماران دیابتی است، به ویژه هنگامی که قند خون را به خوبی کنترل نمی شود. این عارضه ممکن است سطوح بالای تری گلیسیرید، کلسترول تام و کلسترول داشته باشد. اگر درمان به طور موثر نیست، کلسترول بالا بیشتر احتمال دارد که باعث عوارض زیر است:

- شما می توانید نرخ رشد سرطان پروستات را افزایش می دهد و موجب بیماری های مختلف کلیوی.

- کلسترول بالا امید به زندگی بیماران را کاهش دهد.

- شما به راحتی می تواند باعث بیماری های قلبی.

- این وضعیت، احتمال بروز پوکی استخوان را افزایش می دهد.

در مورد بیمارانی با داروهای کلسترول بالا؟

اگر کلسترول شما را کمی بالا، شما می توانید از طریق تغییر رژیم غذایی و ورزش ملایم به طور منظم دانلود کنید. به عنوان مثال، بیماران باید محدود و یا اجتناب از مصرف چربی حیوانی، به دور از مواد غذایی سرشار از قند باقی بماند، سبزیجات و چربی بیشتر، و اجتناب از غذاهای سرخ شده، و غیره. با این حال، اگر درمان تغذیه و ورزش می تواند کلسترول بیماران به طور موثر کنترل نشد، برخی داروها مورد نیاز است برای افزایش اثرات درمانی. استاتین ها، فیبرات ها، اسید نیکوتین، sequestrants اسید صفراوی، مهارکننده های جذب کلسترول، و غیره، از داروهای معمول برای کاهش کلسترول بالا در خون می باشد.

به طور خلاصه

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم که این مهم است که مسئولیت رسیدگی به کلسترول و دیابت بالا است. اگر شما این مشکل، شما می توانید از خدمات پزشکان کلیه چین بپرسید، بنابراین شما می توانید کلسترول کنترل و گردش خون به طور موثر هدایت کند.





:: برچسب‌ها: دیابت، کنترل کلسترول بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: